top of page

שני צירים של התפתחות

לכל אחת מנגינה משלה, גוון משלה וקצב משלה. לכל אחת הדרך שלה להתקדם להתפתח ולצמוח.

ויחד עם זאת ממבט-על, מתוך העבודה שלי עם הרבה מתאמנות אני מזהה שני צירים מרכזיים של התפתחות:

הציר הראשון הוא ציר היחסים - הרצון להשתייך. רצון להיות חלק מ..., להיות בזוגיות, להרחיב את המעגל החברתי. הרצון להיות ביחד ולא לבד, הרצון להרגיש שייכת, להרגיש אהובה ומוערכת, להרגיש רצויה וראויה. רצון למצוא זוגיות ולהקים משפחה, רצון להרגיש בבית, להשתלב בנינוחות ובלי מאבקים פנימיים בכל מני מקומות. רצון להרגיש בבית בחיים הללו וכו'.

הציר השני הוא הרצון היצירתי להגשמה ולמימוש עצמי, הרצון לחקור ולזהות את הייחודיות שלי, הרצון להיות יותר - להיות אדם טוב יותר, לבטא את עצמי ואת היכולות שלי יותר, רצון להתפתח במי שאני, להיות בנוכחות (ב-center שלי), להביא את הייחודיות שלי לידי ביטוי בעולם - בחיי האישיים, במקצוע שלי, בהתפתחות הרוחנית שלי, להביא את המתנות הייחודיות שלי לאחרים/לעולם, להיות בנתינה. לגלות את התשוקות העמוקות שקיימות בי, להקשיב ללב שלי, להקשיב לאינטואיציה, לקולות הפנימיים ולמסרים מבחוץ, שמדברים אליי בלחישות ובתובנות פנימיות ומראים לי את הדרך הייחודית שלי. חיזוק האמונה שלי בדרך הזו, פיתוח היכולות והכישורים שלי על מנת לבטא את הייחודיות הזו, חיזוק הביטחון העצמי והאמונה בעצמי וביכולותיי ועוד ועוד.

אם נתבונן לעומק על שני הצירים הללו, המלווים כל אחד ואחת מאתנו, נמצא כי המקור שלהם והמהות העמוקה ביותר מהם הם נובעים הם שני המימדים של הקיום:

האחד, מימד ההיות, הוא מימד ההוויה עצמה, אשר בבסיסה אנו כבר מאוחדים, מחוברים בתחושת שייכות עמוקה, תחושת אי-נפרדות, אחדות.

והשני, מימד ההתהוות, מימד היצירה והבריאה, התהוות של החדש, האנרגיה של תהליך האבולוציה, של הבריאה שממשיכה לפעול ולפעם בנו, אנרגיה שקוראת לנו ממעמקינו להתעורר, לחיות במודעות, להתפתח, לזהות את התשוקות העמוקות שלנו וללכת בעקבותיהן, לבטא יותר את הייחודיות שלנו, ליצור את החדש, לשנות את חיינו, לשנות את העולם סביבנו, ליצור עולם טוב יותר, לחיות בהגשמה.


Recent Posts
Archive
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
יעל צ'רניאק מאמנת אישית אימון אישי קואצ'ינג לנשים

את יודעת שזה אפשרי

יעל צ'רניאק מאמנת אישית אימון אישי קואצ'ינג לנשים
bottom of page